КАРТИЧКИ

8 септември 2016 г.

Четвърта блогогодинка

Привет талантливки!Отдавна не бяхте срещали такова заглавие нали-ее време е да върнем малко времето назад и да си припомним една според мен много много хубава идея.Да днес се навършват цели 4 години от както направих своя блог. С радост искам да кажа ,че не съжалявам нито за миг, че съдбата ми поднесе такъв подарък.-Събра ме с толкова много момичета с които да споделяме общи интереси и впечатления,да се критикуваме, да се вдъхновяваме ,да сме час от един  по- красив и пъстър свят.Благодаря ви!
И .....може ли рожден ден без торта и подарък?Може би някои от вас ще си спомнят как започна всичко, а други не ,защото сега навлизат в чудният свят на картичкотворенето.Ето   линкче на първата ни  игра-
http://didstefhandmade.blogspot.bg/2012/09/blog-post_9.html
Тук нещата се повтарят но този път темите ще са различни.
За Сиси-Миньони–като главният герой да е Боб
За Еви-викториански стил
Условието го знаете-проекта който ги впечатли най много ,трябва да се изпрати лично на притежателките. Наградата ще е в зависимост от стойноста на дадения проект.Победителката ще има възможноста да избере сама  магазинчето от което ще си поръча подаръка.Ще очаквам творенията ви до края на месец септември а на 1.10заедно с Еви и Сиси ще обявим победителките.
Купона тече и приемаме гости до 23,59 на 30 .09.2016г
Приемаме и подаръци-публикувайте на стената си за да тече купона с пълна пара!Обичаме виииииииииииии................!!!!!!

4 коментара:

  1. Диди, а за теб защо не сложи нещо, което искаш? Все пак празникът е твой :)
    Иска ми се да се включа, но с всички ангажименти не знам...ако успея ще е супер! Весел купон ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Тони!Наистина ще е супер яко ако успееш.Празника е мой,но аз съм щастлива щом другите са, и още по малко ако тава е моето най-ценно съкровище Еви.Прегръдкииииииииииииииии

      Изтриване
  2. Скъпа Диди, честита ти 4-та блогогодишнина! Пропуснала съм май навреме да те поздравя, но приеми искрените ми пожелания за всичко най-добро! И нека вдъхновението да е с теб :)
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Иренка!По добре късно от колкото никога.Радвам се, че все още има хара които следят блога ми.Прегръдки и за теб!

      Изтриване